Nasze DNA

I dlaczego decydujemy się robić właśnie to co robimy

Filozofia marki OSHADHI i nasze zasady działania są ściśle związane z empatią oraz z budowaniem więzi z ludźmi i otaczającą nas naturą.

Nie tylko klienci i dostawcy, ale długoterminowi partnerzy i sojusznicy

OSHADHI reprezentuje producentów roślin leczniczych z całego świata, zapewniając lepsze możliwości realizacji w 100% naturalnych, przyjaznych dla środowiska produktów o najwyższej jakości, czystości i różnorodności. Pragniemy, aby nasza współpraca z klientami i dostawcami owocowała satysfakcją z promowania dobrego zdrowia, harmonii i równowagi, a także osiągania rozwoju zawodowego, osobistego i ekonomicznego przez wszystkich.

Szacunek do klienta nie toleruje kompromisów

Jak to udowodnić? Przyjrzyj się etykietom produktów OSHADHI – od chwili pojawienia się na rynku są one sporządzone w języku polskim. Taki jest wymóg, ale dla nas ważniejszy jest szacunek, jaki OSHADHI Polska oferuje swojemu konsumentowi. Uważamy, że jesteśmy zobowiązani zapewnić Ci niezbędną informację o produkcie, który na całym świecie szczyci się wspaniałą reputacją i najwyższą jakością. 

Dbamy o przyrodę

Materia, z którą pracujemy, jest produktem natury i pochodzi z roślin, którymi nas obdarowała. Ochrona środowiska poprzez stosowanie odpowiednich technologii i procesów jest dla nas kluczowa. Możesz więc oczekiwać eleganckich i praktycznych rozwiązań, ale nie oczekuj np. efekciarskiego opakowania, którego podstawową funkcją jest zwrócenie Twojej uwagi i sprzedaż.

Lubimy olejki i je oszczędzamy

Stosujemy olejki wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem i w niewielkich ilościach, gdyż podstawową zasadą w aromaterapii jest „Mniej znaczy więcej”.

„Mniej” dla nas oznacza dwie rzeczy – objętość opakowania i liczbę olejków, które stosujemy.

To nie przypadek, że standardowe opakowanie olejków eterycznych dobrych marek, które cieszą się reputacją w kręgach zawodowych, to 5-10 ml. Po pierwsze to zupełnie wystarczająca ilość do użytku domowego w normalnych warunkach.  Po drugie pozwala zachować najwyższą jakość olejku aż do końca. Wiele olejków po pierwszym otwarciu zaczyna się utleniać i traci część swoich właściwości terapeutycznych po 3-6 miesiącach.

Nie chcemy, abyś kupował dużą ilość olejków, które później zalegają i zbierają kurz na szafce w łazience. Chcemy, abyś kupił te olejki, których potrzebujesz i abyś wiedział w jaki sposób i do jakich celów ich używać. Do codziennego użytku domowego nie potrzebujesz więcej niż 5-6 konkretnych rodzajów olejków, przydatnych w przypadku większości problemów, z którymi spotykamy się na co dzień.

Wszystko, poza tym to nadmierny marketing i reklama. My szanujemy i oszczędzamy olejki. Czy wiesz, że aby dotarło do Ciebie opakowanie 5 ml olejku eterycznego z drzewa sandałowego uprawianego na wyspie w Pacyfiku, zainwestowane zasoby z natury i pracy są ogromne. Zamknij oczy i wyobraź sobie całą drogę od wyhodowania drzewa w lesie do momentu, kiedy trzymasz malutką buteleczkę w dłoniach. Wtedy zrozumiesz, ile procesów zaszło w przyrodzie w tym czasie i ile wykonano pracy. Z szacunku dla Natury olejek ma służyć człowiekowi, a nie być narzędziem do osiągania zysku przez firmy handlowe.

To co robimy, to nie tylko biznes, który stawia sobie cele finansowe.

Mamy wystarczająco wiele doświadczeń, aby wiedzieć, co chcemy osiągnąć. Pieniądze nie są dla nas siłą napędową. Sukces następuje po dobrze wykonanej pracy. I chcemy go osiągnąć w Polsce razem z OSHADHI.

Jeśli nasza filozofia jest bliska Twojemu światopoglądowi, chętnie wyruszymy razem z Tobą w podróż do świata aromatów i roślin leczniczych. Aby razem dowiedzieć się więcej o sile produktów aromaterapeutycznych i ich wpływie na człowieka oraz cały świat.

Z wyrazami szacunku,

Oshadhi Polska