Regulamin sklepu internetowego Oshadhi.pl

Regulamin sklepu internetowego Oshadhi.pl

Właścicielem marki OSHADHI i domeny Oshadhi.pl jest firma AYUS GmbH

Ayus GmbH

Am Dreschschopf 1, 77815 Bühl, Niemcy

Reprezentowana przez: Elna Brück | Michael Seefluth
Ust-ID: DE161342890 | Sitz: Bühl
Sąd rejestrowy: Mannheim | HRB 210835

 

Dystrybutorem produktów marki OSHADHI na terytorium Polski jest firma:

DIEL Ltd

Ul. Rafail Popov 6, Veliko Tarnovo, Bułgaria

tel. PL + 48690276162

tel. BG +359889078293

e-mail: info@oshadhi.pl

strona internetowa: www.oshadhi.pl

Dane konta bankowego:

Wise Payments Limited
Swift/BIC: TRWIGB2LXXX
IBAN: GB05 TRWI 2314 7032 8971 76
56 Shoreditch High Street
London E1 6JJ, United Kingdom

 

SPIS TREŚCI

  • 1 Definicje
  • 2 Kontakt ze Sprzedawcą
  • 3 Wymogi techniczne
  • 4 Zakupy w Sklepie
  • 5 Płatności
  • 6 Realizacja zamówienia
  • 7 Prawo odstąpienia od umowy
  • 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
  • 9 Reklamacje
  • 10 Dane osobowe
  • 11 Zastrzeżenia

Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

 

  • 1 DEFINICJE

Dni robocze Sklepu – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.

Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu, bez bezpośredniego związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konto – uregulowana odrębnym regulaminem usługa cyfrowa w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, dzięki której Kupujący może nieodpłatnie skorzystać z dodatkowych funkcji w Sklepie.

Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu.

Regulamin – niniejszy regulamin, który określa ogólne zasady, na jakich zawierane są umowy w Sklepie.

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.oshadhi.pl.

Sprzedawca – DIEL LTD

Dane firmy z rejestracji:

Adres: Bułgaria, Veliko Tarnovo, ul. Rafail Popov 6, VAT Numer (NIP): BG104613717, reprezentowany przez Dimitrinka Elefterova

Treści cyfrowe - dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.

Ustawa o prawach konsumenta – polska ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Dyrektywa 2011/83/UE w sprawie praw konsumentów – Określa wspólne zasady dotyczące umów zawieranych na odległość, w tym w handlu internetowym. Dyrektywa ta została wdrożona w Polsce poprzez ustawę o prawach konsumenta

Rozporządzenie RODO (2016/679) – Reguluje ochronę danych osobowych konsumentów i stosuje się bezpośrednio w całej Unii Europejskiej.

Dyrektywa o nieuczciwych praktykach handlowych (2005/29/WE) – Określa zasady ochrony konsumentów przed nieuczciwymi praktykami handlowymi stosowanymi przez sprzedawców.

Postanowienia Regulaminu dotyczące produktów mają zastosowanie zarówno do rzeczy ruchomych (towarów), jak i treści cyfrowych.

  • 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

Adres e-mail: info@oshadhi.pl

Telefon: + 48690276162

Koszt połączenia telefonicznego lub transmisji danych wykonywanych przez Kupującego wynika z podstawowej taryfy operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usług internetowych, z którego usług korzysta Kupujący. Sprzedawca zwraca uwagę, że koszt połączenia międzynarodowego lub międzynarodowej transmisji danych może być wyższy niż koszt połączenia lub transmisji krajowej – w zależności od taryfy przyjętej przez operatora telekomunikacyjnego lub dostawcę usług internetowych, z usług którego korzysta Kupujący.

Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): w zależności od wyboru kuriera w Polsce podamy konkrteny adres do zwrotów

Adres do wysłania reklamowanego towaru: jak powyżej

  • 3 WYMOGI TECHNICZNE

Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest: urządzenie z dostępem do Internetu, przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

  • 4 ZAKUPY W SKLEPIE

Sklep prowadzi sprzedaż tylko produktów oryginalnych, dopuszczonych do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej i dostępnych bez recepty.

Ceny wszystkich produktów podane są w walucie polski złoty i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Podane ceny nie zаwierają kosztów przesyłki.

W trosce o wygodę dokonywanych zakupów w sklepie Oshadhi.pl, można składać zamówienia na trzy różne sposoby: 

- na stronie www.oshadhi.pl;

- pisząc do nas bezpośrednio na info@oshadhi.pl

Zamówienia są realizowane codziennie od godziny 9:00 do 16:00. Zamówienia zrealizowane po godzinie 16:00 są realizowane następnego dnia.

Zamówiony towar wysyłany jest na terytorium całej Polski.

Aby dokonać zamówienia, wybrany do kupienia produkt należy dodać do koszyka w Sklepie.

Następnie Kupujący potwierdza dostawę towaru i adres do dostawy oraz metodę płatności za zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.

Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.

Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

  • 5 PŁATNOŚCI

W Sklepie dostępne są następujące metody płatności:

Płatność kartą Debet/Kredy (Visa/Mastercard) - bardzo łatwy i prosty sposób płacenia za zamówione produkty. Czas realizacji zamówienia, natychmiastowe. Wystarczy wpisać numer karty, datę jej ważności oraz numer CVV2/CVC2. System po wpisaniu danych zweryfikuje bank i nastąpi przekierowanie do banku w celu realizacji płatności. Płatność kartą debet/kredyt daje możliwość płatności z kont zagranicznych.

Szybkie płatności (Przelewy 24, BLIK) - bardzo łatwy i prosty sposób płacenia za zamówione produkty. Czas realizacji zamówienia, natychmiastowe. System płatności w szybki sposób łączy się z wybranym bankiem przez kupującego w celu dokonania bezpiecznej płatności. Nie pobieramy prowizji związanej z tą formą płatności.

Tradycyjny przelew bankowy - po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na swój adres e-mail automatyczne "potwierdzenie zamówienia" oraz "oczekiwanie na płatność przelewem bankowym" z zamieszczonymi danymi oraz numerem naszego konta bankowego, na które trzeba przelać podaną kwotę. W momencie otrzymania pieniędzy na konto, dokonamy realizacji zamówienia.

Na życzenie klienta możemy wystawić fakturę VAT.

  • 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 5 dni roboczych, jak na ten termin składa się czas przygotowania zamówienia i czas dostawy do wskazany adres.

W przypadku gdy Kupujący zapłacił z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

Po dokonaniu zamówienia, na Państwa adres e-mail zostanie przysłane automatycznie potwierdzenie jego przyjęcia.

Zamówienia realizujemy codziennie od godziny 9:00 do 16:00.

W Sklepie dostępne są następujące metody dostawy:

za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost Kurier Standard lub Inpost Paczkomat na terenie Polski.

Koszt wysyłki paczki do 1 kg, realizowanej przez firmę kurierską Inpost wynosi 14,50 złotych

Koszt wysyłki paczki powyżej 1 kg do 3 kg wynosi 28 złotych.

Wysyłka gratis przy zamówieniu powyżej 199 zł.

Koszty wysyłek poza granicami terytorium Polski według stawek firm kurierskich specjalizujących się wysyłką paczek. 

  • 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I WARUNKI REKLAMACJI

Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;

w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach;

zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie Treści cyfrowych.

Aby Kupujący mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwrot towaru może nastąpić za pomocą usług kuriera InPost, uzywając paczkomatów lub usług kurierskich. W celu uruchomienia usługi zwrotu produktów, Klient musi skontaktowac się ze Sprzedawcą na info@oshadhi.pl i potwierzić zwrot i sposób dokonannia zwrotu towaru.

Sprzedawcz prosi o zwrot towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

  • 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:

w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

o dostarczanie Treści cyfrowych, za które Kupujący uprzywilejowany jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli spełnione zostaną łącznie następujące warunki:

Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Kupującego uprzywilejowanego;

Kupujący uprzywilejowany został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;

Sprzedawca przekazał Kupującemu uprzywilejowanemu zgodne z prawem potwierdzenie zawarcia umowy na odległość, obejmujące informację o ww. zgodzie, na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po zawarciu umowy, najpóźniej przed rozpoczęciem świadczenia.

  • 9 REKLAMACJE

Sprzedawca ponosi wobec Kupującego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji (w tym dotyczących działania Sklepu) na adres elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.

Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w Sklepie.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Kupującemu uprzywilejowanemu ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej Treści cyfrowych), lub obniżenia ceny, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.

Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący uprzywilejowany, chyba że Kupujący uprzywilejowany wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Sprzedawca informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Konsument może skorzystać m.in. z:

pomocy odpowiedniego Europejskiego Centrum Konsumenckiego z Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Centra udzielają informacji o prawach konsumentów i pomagają w rozwiązaniu sporu w przypadku zakupów transgranicznych. Pomoc Europejskich Centrów Konsumenckich jest co do zasady bezpłatna. Lista Centrów Konsumenckich właściwych dla danego państwa znajduje się pod adresem: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/

internetowej platformy ODR (Online Dispute Resolution), zapewnianej przez Komisję Europejską, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Poprzednie postanowienie ma charakter informacyjny i nie stanowi zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.

Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne zarówno dla Sprzedawcy jak i Konsumenta.

Konsument może dodatkowo skorzystać z bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

  • 10 DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.

Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień.

Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.

Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:

przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;

na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;

ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;

zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy

– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku.

Kupującemu przysługuje prawo żądania:

dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych do innego administratora, a także prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).

W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.

W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do organu właściwego dla ochrony danych osobowych. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  • 11 ZASTRZEŻENIA

Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.

Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.

Wszelkie umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu podlegają przepisom prawa polskiego, z zastrzeżeniem ust. 4.

Wybór prawa polskiego dla umów zawartych na podstawie Regulaminu z Konsumentem nie uchyla i nie ogranicza praw tego Kupującego, przysługujących mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znajdujących zastosowanie dla Konsumenta w sytuacji, w których nie ma miejsca wybór prawa. Oznacza to w szczególności, że jeśli właściwe dla danego Konsumenta przepisy krajowe przewidują ochronę szerszą niż wynikająca z niniejszego Regulaminu lub prawa polskiego – stosuje się tę ochronę szerszą.

Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.

W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, związanego z umową zawartą za pośrednictwem Sklepu, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.