Warunki dostawy Sklepu Oshadhi Polska

Warunki dostawy Sklepu Oshadhi Polska

Podstawowe zasady

Oshadhi Polska dostarcza towar i gwarantuje przewidziane przepisami prawa Klientów, w ramach dobrej wiary, przyjętych w praktyce zasad i warunków prawa konsumenckiego i handlowego.

Oshadhi Polska dostarcza zamówienia na terenie całego kraju poprzez firmę InPost, zgodnie z warunkami świadczenia usług tej firmy kurierskiej.

Oshadhi Polska gwarantuje darmową dostawę zamówienia na kwotę brutto powyżej 199 zł na terenie całej Polski.

Przy zamówieniach o wartości poniżej 199 złotych do ceny towaru doliczana jest cena dostawy.

Koszty dostawy*

Sposób dostawy

 

Koszt dostawy

 

Czas dostawy

 

In Post Kurier

- Waga do 1 kg.

- Waga od 1 – 3 kg.

 

-          14,50 zł.

-          28,00 zł.

 

Większość przesyłek dostarczanych w ciągu 3 do 5 dni roboczych.

In Post paczkomat

- Waga do 1 kg.

- Waga od 1 – 3 kg. 

 -          14,50 zł

-          28,00 zł.

Większość przesyłek dostarczanych w ciągu 3 do 5 dni roboczych.

*Koszty dostawy na terenie Polski

Czas dostawy

Dostawa jest realizowana w terminie 3-5 dni roboczych.

Dostawa zamówienia = czas realizacji + czas doręczenia

Czas realizacji (wysyłki) zamówienia wynosi 1-2 dni robocze.

Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili:

· Potwierdzenia wpłaty na rachunku Oshadhi Polska, przy płatnościach kartą płatniczą lub przelewem na rachunek bankowy.

· otrzymania potwierdzenia dokonania wpłaty, przy płatności poprzez serwis Przelewy24;

Czas doręczenia wynosi:

· 2-3 dni robocze dla wysyłki przez InPost Paczkomat 24/7 i InPost Kurier

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. W okresach zwiększonej sprzedaży, czy braku towaru, termin realizacji zamówienia może się wydłużyć. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod adresem: info@oshadhi.pl lub telefonicznie: +48 690276162.

Śledzenie przesyłek – InPost/EUShipment

Posługując się numerem listu przewozowego możesz szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka. Wpisz numer przesyłki, który otrzymasz od nas wraz z informacją o wysłaniu paczki na poniżej podanych stronach: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

https://eushipments.com/en/tracking/

W przypadku problemów z otrzymaniem przesyłki, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: info@oshadhi.pl lub telefonicznie: +48690276162.