Warunki dostawy Sklepu Oshadhi Polska
Warunki dostawy Sklepu Oshadhi Polska
Podstawowe zasady
Oshadhi Polska dostarcza towar i gwarantuje przewidziane przepisami prawa Klientów, w ramach dobrej wiary, przyjętych w praktyce zasad i warunków prawa konsumenckiego i handlowego.
Oshadhi Polska dostarcza zamówienia na terenie całego kraju poprzez firmę InPost, zgodnie z warunkami świadczenia usług tej firmy kurierskiej.
Oshadhi Polska gwarantuje darmową dostawę zamówienia na kwotę brutto powyżej 199 zł na terenie całej Polski.
Przy zamówieniach o wartości poniżej 199 złotych do ceny towaru doliczana jest cena dostawy.
Koszty dostawy*
Sposób dostawy
|
Koszt dostawy
|
Czas dostawy
|
In Post Kurier - Waga do 1 kg. - Waga od 1 – 3 kg. |
- 14,50 zł. - 28,00 zł. |
Większość przesyłek dostarczanych w ciągu 3 do 5 dni roboczych. |
In Post paczkomat - Waga do 1 kg. - Waga od 1 – 3 kg. |
- 14,50 zł - 28,00 zł. |
Większość przesyłek dostarczanych w ciągu 3 do 5 dni roboczych. |
*Koszty dostawy na terenie Polski
Czas dostawy
Dostawa jest realizowana w terminie 3-5 dni roboczych.
Dostawa zamówienia = czas realizacji + czas doręczenia
Czas realizacji (wysyłki) zamówienia wynosi 1-2 dni robocze.
Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili:
· Potwierdzenia wpłaty na rachunku Oshadhi Polska, przy płatnościach kartą płatniczą lub przelewem na rachunek bankowy.
· otrzymania potwierdzenia dokonania wpłaty, przy płatności poprzez serwis Przelewy24;
Czas doręczenia wynosi:
· 2-3 dni robocze dla wysyłki przez InPost Paczkomat 24/7 i InPost Kurier
Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. W okresach zwiększonej sprzedaży, czy braku towaru, termin realizacji zamówienia może się wydłużyć. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod adresem: info@oshadhi.pl lub telefonicznie: +48 690276162.
Śledzenie przesyłek – InPost/EUShipment
Posługując się numerem listu przewozowego możesz szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka. Wpisz numer przesyłki, który otrzymasz od nas wraz z informacją o wysłaniu paczki na poniżej podanych stronach: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
https://eushipments.com/en/tracking/
W przypadku problemów z otrzymaniem przesyłki, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: info@oshadhi.pl lub telefonicznie: +48690276162.